nuffnang

Wednesday, June 30, 2010

Deer Ohh Deer!

Nak sambung balik cite pasal rusa2 hari tu. Actually aku ingat bagi makan kejap je pastu dah. So bajet amik gamba dari jauh2 je la kan. Orang tu pun dah ajar camne nak bagi makan kat rusa2 yang tengah kelaparan tu. Dari jauh memang nampak Myo dah macam penternak rusa yang berjaya :D

Pastu dorang dah start mengganas. Lompat sket punya tinggi. Tetiba sume pandai berdiri. Huhuhu

Dan makin over siap sampai bertindih2 nak rebut foods punya pasal. Lapar betul eh korang!

Korang tengok je la gambar. Aku dah tak tau nak letak caption apa. Yang pentingnya time ni aku dah macam mamarazzi sebab berlari terlompat sana sini ngan rusa2 yang banyak tu. Dorang tak heran pun kewujudan aku kat situ since aku tak dapat mengenyangkan dorang.

Tak cukup lompat ada yang siap gigit tarik2 baju Myo. Wahhh hover betol! Dah la sume2 tu rusa2 betina. Nasib baik la korang rusa kan. Kalau takkkkk....Hohoho

Last2 muka Myo pun aku dah tak nampak since dah kena kerumun ngan dorang. Famous amos gitu!

Time aku amik gambar ni memang penat gelak mengekek2 tak ingat dunia tengok rusa2 tu. Mula pandang2 bawah jugak tengok2 taik rusa kot terpijak. Last2 memang lantak kat situ je. Main pijakkkk je mana aku suka :))


Time ni Myo dah jerit2 kat rusa tu. Siap main kejar-kejar lagi dalam tu hokey. Tapi memang dorang kejar macam tak makan seminggu.

Ada yang malas nak kejar coz asik tak dapat food je. So makan hati la ko. Hahahaha

Time ni silap budak2 dah pegi tempat lain. Kalau tak sure dorang pun nak join sekali....at least boleh join aku gelak2. Tak de la gelak sorang2 cam orang gila kan. Kekeke...

Hasilnya baju Myo penuh ngan air liur rusa plus peluh sendiri. Dah ler tak bawak baju salin. Tu yang balik macam2 bau pun ada. Ohhh ye. Pas habis tu baru aku pasan kitorang dua je yang dok kecoh2 dalam tu. Aku siap gelak2 sampai nanges2. Hover betolll....

Ok habis dah cite jalan2. Next sambung balik cite behind the scene before kenduri hari tu. Jenuh nak masuk cite wedding. Behind the scene je pun tak habis2 :D

No comments: